چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

کامران جعفری:ورزش بهانه دوستیها و مهربانیها،شهرآورد گیلان در جام حذفی سپیدرود - ملوان انزلی

Image result for ‫کامران جعفری گلرخ‬‎

 

 

کامران جعفری تهیه کننده رادیو :

ورزش بهانه دوستیها و مهربانیها،شهرآورد گیلان در

جام حذفی فرصتی دوباره ،سپیدرود - ملوان انزلی

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - پس از پایان دور اول جام حذفی و قرعه کشی انجام شده شهرآورد گیلان رقم خورد و تیمهای سپیدرود و ملوان انزلی باید به مصاف هم بروند .

پس از کش و قوسهای فراوان در هر دو تیم به یک آرامش نسبی رسیده اند و به دنبال ارتقا کیفیت تیم چه در زمین و جدول رتبه بندی هستند و در این میان شهرآورد نباید خللی در این راه ایجاد کند . بسیاری از دست اندرکاران ورزش و علاقمن هستند یک اتفاق خوب رقم بخورد و این بار در رسانه های کشور خبری مبنی بر دوستیها و رفاقتها منتشر شود و این یعنی نفس ورزش و" کامران جعفری " تهیه کننده رادیو و گوینده موفق رادیو ورزش ،یکی از علاقمندان این مهم که همه ساله و در جنین شرایطی دست به قلم می شود و از دوستیها و رفاقتها سخن می گوید .

کامران جعفری اینبار از سکو ها شروع کرده است و چنین می گوید : دیروز به بندرانزلی رفتم و از یعقوب دوستی بوقچی قدیمی  ملوان گزارش گرفتم وامروز هم با بوقچی های سپیدرود رشت قرار ملاقات دارم . "یعقوب دوستی" یک مرد بی نظیره ؛اون 75سال سنشه و با بوقش حدود نیم قرنه که به استادیوم ها شور وحرارت میده ؛او مردی اخلاق گراست که با آلودگی فرهنگی وسردادن شعارهای ناموسی و قومی به شدت مخالفه.... "دوستی "یک کارمند شریف وبازنشسته است که هنوز با 75 سال بوق دردست میگیره وملوانو تشویق می کنه وقراره به پاس زحماتش پیراهنی با عنوان ( شناسنامه فوتبال انزلی)رو  به تن بکنه .

 

...واقعیت اینه که درفوتبال امروز که خیلی ها برای پیروز شدن در مسابقه ها  دست به هر کار کثیفی می زنند حضور پیرمردهایی هم چون یعقوب دوستی واقعا غنیمته 
من امیدوارم این پیرمرد دمش گرم باشه و120سال عمرباعزت داشته باشه تا ما دراستادیوم زیر سایه اش آرامش بگیریم !
یعقوب دوستی شعارش اینه :"بردوباخت مهم نیست  وحدت ما مهم است !" دراین فوتبال پرتب وتاب که خیلی ها برای برنده شدن ناموس حریف  و هویت طرف  مقابل را  می شورند وروی طناب آویزان می کنند تعدا دافرادی که مثل دوستی فکر می کنند انگشت شمارند .
 
 

بارها که تنهامی شوم پیش خودم فکر می کنم که من آدم پولداری نیستم ، اما چس از 27 سال نشستن پشت میکروفون زنده دوستان خوبی در بندرانزلی ، رشت ، لاهیجان لنگرود ، صومعه سرا ، فومن و تالش و... دارم که هر کدامشان میلیونها دلار ارزش دارند و یکی از این دوستان بی قیمیت " یعقوب دوستی "لیدر پیشکسوت ملوان بندرانزلی است ....

خداحفظش کند و عمرش پایدار باشد و به امید اشاعه دوستیها

                                                                                                               کامران جعفری

                                                                                                      گزارشگر فوتبال و نویسنده ورزشی          



 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna